Garanciaregisztráció

    Mit jelent az all-inclusive garancia?
    Átfogó all-inclusive garancia szervizszolgáltatásainkkal1 új Festool szerszáma az első három évben biztosítva van, és Ön arra koncentrálhat, ami számít: a munkájára. Annak érdekében, hogy profitálhasson az „Ingyenes teljes körű javítás”2, a „Lopás esetén készülék pótlása” és a „Garantált eredeti alkatrészek” szolgáltatásainkból, a vásárlást/szállítást követő 30 napon belül ingyenesen regisztrálnia kell a kéziszerszámot.
    A lakhelyem másik országban van. Jogosult vagyok az all-inclusive garanciára?
    Az ajánlat és a MyFestool, illetve az all-inclusive garancia1 szolgáltatási terjedelme a lakhelyétől függ (nem annak függvénye, melyik országban vásárolta a gépet), ezért ez országonként változó lehet. Hogy mely szolgáltatások elérhetők az Ön országában, azt a MyFestool felhasználási feltételeiben és az Ön országának megfelelő Festool weboldalán találhatja meg. Az összes ország áttekintését a www.festool.com oldalon találja meg, a kívánt ország kiválasztását követően.
    Díjköteles az all-inclusive garanciára történő regisztráció? 
    Nem, a regisztráció az Ön számára ingyenes. Az egyedüli feltétel: A kéziszerszámot a vásárlást követő 100 napon belül regisztrálnia kell az all-inclusive garancia1 szolgáltatásra. Vegye azonban figyelembe, hogy lopás esetén önrész, javítás során pedig egyéb költség (pl. szennyeződés-mentesítési átalány H-elszívó esetén) felmerülhet.
    Hogyan regisztrálhatom a kéziszerszámomat az all-inclusive garancia szolgáltatásra?

    Az all-inclusive garanciára1 2021. 01. 01-től csak Ön regisztrálhat ügyfélként, kizárólag a MyFestoolban. Kérjük, vegye figyelembe, hogy kereskedője már nem regisztrálhat Ön helyett. Szerszámát a vásárlást/szállítást követő 100 napban egész egyszerűen, online regisztrálhatja MyFestool fiókjában. A MyFestool weboldalunkon keresztül, vagy a Festool alkalmazásokban érhető el.

    Regisztráció a honlapon:

    1. Jelentkezzen be MyFestool fiókjába a www.festool.hu/MyFestool oldalon.
    2. A garanciaregisztrációhoz szükséges űrlap bejelentkezés után megtalálható saját MyFestool fiókjában a „Szerszám regisztrálása” menüpontban vagy a következő hivatkozáson: www.festool.hu/myfestool/garancia-regisztráció.
    3. Töltse ki az űrlap következő mezőit: T.Nr., S.Nr. (ezek az adatok a mellékelt garanciajegyen vagy a gép típustábláján találhatók), a vásárlás/szállítás dátuma (ide csak a vásárlást/szállítást követő 100 napon belüli dátumot írhat be. Azt a dátumot írja be, amely a vásárlási bizonylatán / szállítólevelén található.). Töltse fel a számlát/szállítólevelet (ügyeljen a fájl méretére és formátumára), írja be opcionálisan a szakkereskedője adatait, illetve szükség esetén egészítse ki adatait.
    4. Gépét sikeresen regisztrálta, a garanciajegyet bármikor letöltheti a gép áttekintésénél

    Regisztráció a Festool Work alkalmazáson keresztül:

    1. Vagy használja a Festool Work alkalmazást (elérhető Android és iOS rendszerekhez).
    2. Ehhez jelentkezzen be MyFestool fiókjába.
    3. Szkennelje be az újonnan vásárolt gépen található vonalkódot, vagy szkennelje be a géphez mellékelt garanciajegyen található vonalkódot, vagy hozzon létre kapcsolatot egy Bluetooth®-képes szerszámmal, fotózza le a számlát vagy a szállítólevelet, töltse fel, és profitáljon „all-inclusive garanciánk előnyeiből.
    4. Gépét sikeresen regisztrálta, a garanciajegyet bármikor letöltheti a gép áttekintésénél.
    Miért kell a gépemet személyesen nekem regisztrálnom, és miért nem teheti (már) meg ezt helyettem a kereskedő?
    A Festoolnál komolyan vesszük az adatvédelmet. Ezért adatvédelmi okokból úgy döntöttünk, hogy a garanciára való regisztrálást a jelentkezőnek magának kell végeznie, hogy dönthessen az adatainak feldolgozásáról. 2021 januárjától lehetőséget biztosítunk arra, hogy szerszámait kizárólagosan a MyFestool felületén keresztül regisztrálhassa garanciára. Ezzel Önt, illetve a személyes adatait védjük a tudtán kívül történő adattovábbítástól, de egyúttal kereskedelmi partnereinket is a nem megfelelő adatkezeléstől, valamint természetesen saját magunkat is a jogszerűtlen, az Ön hozzájárulása nélkül továbbított adatok felhasználásától. A MyFestoolban bármikor ellenőrizheti nemcsak a személyes adatait, hanem Festool szerszámait is.
    Mennyi időm van a szerszám regisztrálására?
    A megvásárolt szerszámot a vásárlást/szállítást követő 100 napon belül kell regisztrálnia az all-inclusive garancia1 szolgáltatásra.
    Mire van szükségem a garanciaregisztrációhoz?
    Ehhez a gépe alkatrészszámára és sorozatszámára van szüksége (T-Nr. és S-Nr.), valamint a vásárlási bizonylatra / szállítólevélre és egy MyFestool fiókra.
    Miért van szükség a számla/szállítólevél feltöltésére a garanciaregisztráció során?
    A számla feltöltése a garancia elnyerésének egyik feltétele. Ez a garancia feltételei között is le van írva. A garancia feltételeinek megfelelően a regisztráció a vásárlást/szállítást követő 30 napon belül lehetséges, későbbi időpontban nincs lehetőség a regisztrációra. A vásárlási/szállítási dátum egyeztetéséhez, ahogy a garancia feltételeinél le van írva, az érvényes számla, ill. szállítólevél feltöltésére van szükség. A számlán/szállítólevélen a Festool szerszám és a dátum a döntő az ellenőrzéshez; a további adatokat, mint az ügyfélszám, ár stb. letakarhatja, olvashatatlanná teheti.
    Kapok visszaigazolást az all-inclusive garanciára történt regisztrációról?
    Igen, e-mailben kap visszaigazolást, garanciajegyébe a vásárlást követően MyFestool fiókjában bármikor betekinthet, és a hosszú távú megőrzés érdekében akár le is töltheti.
    Az all-inclusive garancia minden Festool termékre érvényes?
    Az all-inclusive garancia minden Festool kéziszerszámra és további kiválasztott termékekre, pl. akkumulátorra és töltőberendezésre érvényes. Azt, hogy egy termék az all-inclusive garanciára regisztrálható-e, a termékhez a Systainerben vagy kartonban mellékelt garanciajegyről ismerheti fel. Ezenkívül honlapunkon, a termékek funkcióleírásában is utánanézhet, hogy lehetőség van-e a regisztrálásra. 1
    Egyes akkumulátorokat/töltőberendezéseket is regisztrálhatok a garanciára?
    Az akkumulátorok és töltőberendezések ugyan tartozékok, mégis vonatkozik rájuk all-inclusive garanciánk1. Az akkumulátorok és töltőberendezések online űrlapunkon keresztül nem regisztrálhatók garanciára. Garanciaigény esetén a vásárlási bizonylat másolatára van szükségünk igazolásképpen.
    A gépemet ajándékba kaptam. Ezt is regisztrálhatom?
    Az all-inclusive garanciára1 történő regisztrációhoz az eredeti vásárlási bizonylat/szállítólevél szükséges igazolásképpen. Emellett a regisztrációt a vásárlást/szállítást követő 100 napon belül el kell végezni.
    Használtan vettem a gépemet. Ezt is regisztrálhatom?
    A garanciaregisztráció kizárólag Festool szakkereskedőnél vásárolt szerszámokra vonatkozik. Ha a használt gépet az előző tulajdonos regisztrálta és még a garanciaidőn belül van, akkor igényelheti nálunk a garancia átruházását. Ehhez a garanciajegy másolata, vagy az azon található referenciaszám szükséges.
    Nem találom a regisztrált gépe(i)met a szerszámok áttekintésében. Mi a teendő?
    Normál esetben minden garanciára regisztrált szerszámnak és azok garanciafutamidejének is látszania kell a szerszámok áttekintésénél. Ha mégsem lát egy regisztrált gépet az áttekintésben, akkor ennek a következő oka lehet: Ha a korábbiakban egy készüléket MyFestool fiók nélkül regisztrált, illetve a kereskedő regisztrálta Önnek a gépet, akkor a gép nem látható az áttekintésben. Ha hiányzik egy szerszáma az áttekintésben, akkor lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, hogy a gép regisztrációját átírhassuk az új MyFestool fiókjára.

    Teljes körű ingyenes javítás

    Vannak kivételek, amelyekre nem érvényes a szolgáltatás?
    Igen, vannak. Olyan kivételekről van szó, amelyeket Ön is biztosan megért, pl. ha a szerszámot szándékosan megrongálják vagy tartósan ipari körülmények között használják. A kivételeket a Garanciális feltételek alatt tüntettük fel.
    Milyen igényeim lehetnek, ha nem regisztráltam a szerszámomat az all-inclusive garancia szolgáltatásra?
    Ipari felhasználóként 12 hónapig, magánfelhasználóként 24 hónapig tarthat igényt a törvényes garanciaszolgáltatásra. Ez olyan anyag- és gyártási hibákra vonatkozik, amelyek már a termék kiszállításakor is fennálltak. Vegye figyelembe, hogy a törvényes garanciaszolgáltatás kopásra nem vonatkozik. Ezért minden esetben regisztrálnia kell szerszámát az all-inclusive garancia szolgáltatásra. A regisztrálás az Ön számára ingyenes! 1
    Javítás esetén kapok költségjavaslatot?
    Az all-inclusive garanciának köszönhetően az első három évben nem készül költségjavaslat és számla a javításokról, mindez már a múlté.2 Az egyedüli feltétel: Szerszámát a vásárlást követő 100 napon belül regisztrálnia kell az all-inclusive garanciára.1 A garanciaidő letelte után kérésre minden javításhoz költségjavaslatot adunk.
    Mely alkatrészekre és hibákra vonatkozik ez a szolgáltatás?
    Anyag- és gyártási hibákra, ideértve a pót- és a kopóalkatrészeket (különösen a szénkeféket, a golyóscsapágyakat, gumigyűrűket, akkumulátorokat, töltőberendezésket, tömítőgyűrűket, kábeleket és kapcsolókat), valamint a szükséges munkaidőkre. A pót- és a kopóalkatrészek áttekintését a pótalkatrész-katalógus tartalmazza. A „Garancia” oszlopban „Igen” jelölésű alkatrészeket ingyen kicseréljük.2

    Lopás esetén cserekészülék

    Túlléptem az 5 napos határidőt. Ennek ellenére kapok cserekészüléket?
    Sajnos nem! Ezt a szolgáltatást csak akkor tudjuk kínálni, ha betartja határidőinket.
    Ellopták a szerszámomat az építkezés helyszínén, illetve az autómból. Ennek ellenére kapok csereszerszámot?
    A vásárlást követő három éven belül nettó 44.600 HUF (ÁFA nélkül) önrész ellenében egy vadonatúj gépet kap tőlünk – akkor is, ha a készüléket az autóból vagy az építkezés helyszínén lopták el. A Power Station termékcsoport termékeinél ettől eltérő önrész szükséges nettó 357.100 HUF (ÁFA nélkül) összegben.
    Jogosult a cserekészülékem minden all-inclusive garancia szolgáltatásra?
    Cserekészüléke az ellopott szerszám fennmaradó lejárati idejére kapja meg az all-inclusive garancia szolgáltatást. Vagyis ha pl. két év után lopták el a szerszámot, akkor a még fennmaradó egy évre jár az all-inclusive garancia. Ebben az esetben a regisztrációt elvégezzük Ön helyett, és új garanciajegyét bármikor megtekintheti és letöltheti személyes MyFestool fiókjában. Mivel minden szerszámra csak egyszer vehető igénybe a lopás esetére szóló csere, ez a cserekészülékre már nem lesz érvényes. 1
    Mit kell tennem, ha ellopták a szerszámomat?
    Fontos, hogy betartsa a vonatkozó határidőket. A szerszám ellopását azonnal be kell jelentenie a rendőrségen. A feljelentést a garanciajeggyel együtt 5 napon belül mutassa be a szakkereskedőnek. Miután az esetet megvizsgáltuk, szakkereskedőjének elküldjük az új készüléket, amelyet nettó 44.600 HUF (ÁFA nélkül), ill. a Power Station termékkategória esetében nettó 357.100 HUF (ÁFA nélkül) önrész ellenében elhozhat.

    Garantáljuk az eredeti alkatrészeket

    Pótalkatrészre van szükségem. Mit kell tennem?
    A szerszámhoz való megfelelő pótalkatrész megtalálásához a gép pontos típusa és az alkatrész cikkszáma (T-Nr.) szükséges. Ezek az adatok közvetlenül megtalálhatók a gép adattábláján, valamint a garancia dokumentációjában. Egy adott alkatrész megrendeléséhez forduljon Festool ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolat menüpontban.
    Fontos tudnivaló a pótalkatrészek használatával kapcsolatban:
    Kérjük, vegye figyelembe, hogy minőségi és biztonsági okokból minden Festool szerszámot kizárólag csak arra feljogosított szerviz javíthat. Javasoljuk, hogy a javítással közvetlenül bennünket bízzon meg. Törvényi előírás, hogy a burkolat minden megbontása után végre kell hajtani a szakmai egyesület 3+4 jelű előírásainak, valamint a DIN VDE 0701/0702 jelű irányelvnek megfelelő biztonsági ellenőrzést. Ezt csak speciális képzettséggel rendelkező villanyszerelő végezheti el. Sok esetben speciális eszközökre is szükség van az előírásszerű javításhoz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szakszerűtlen javítási kísérlet esetén minden garancia- és szavatossági igény érvényét veszíti. Ezért kifejezetten nem tanácsoljuk a saját kezű javításokat.
    A 10 éves pótalkatrész-garancia letelte után többé nincs pótalkatrész a szerszámomhoz?
    Számos szerszámhoz a gyártás befejezése után 10 évnél lényegesen hosszabb ideig raktározunk pótalkatrészeket.
    Mi történik, ha valamely alkatrész a 10 éven belül már nem áll rendelkezésre?
    Garantáljuk Önnek, hogy szerszámához a gyártás befejezése után 10 évig raktározzuk a pótalkatrészeket. Ha ígéretünket nem tudjuk betartani, akkor Ön ingyenesen új elektromos kéziszerszámot kap csereként.

    További segítségre van szüksége az all-inclusive garancia szolgáltatással kapcsolatban?

    Forduljon Festool ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolat menüpontban.
    1. Az all-inclusive garancia érvényes az összes, a vásárlástól számított 100 napon belül regisztrált Festool gépre. A Festool garanciális szolgáltatási feltételei a www.festool.hu/szerviz/garanciális-feltételek- oldalon találhatók.
    2. „Teljes körű ingyenes javítás” érvényes az akkumulátorra és a töltőberendezésekre is, azonban ez nem érvényes az egyéb fogyóanyagokra és tartozékokra, valamint akkor, ha a felhasználó saját maga szerelte szét a készüléket, a szakszerűtlen használat, nem eredeti alkatrészek használata által okozott károkra, a normál felhasználást jelentősen meghaladó igénybevétel esetén.